Az alábbi leírást Willbour73 Cartársnak köszönjük!



A Stilo Braziliában

Mivel tőlünk eléggé távol esik az amerikai kontinens, így a teljesség igénye nélkül, netes háttéranyagokra hagyatkozva az alábbi adatokat lehet tudni a brazíliai Stilo gyártásáról, melyek mind darabszámát(102.662db), mind pedig a gyártási éveket(8év) figyelembe véve sem elhanyagolhatóak.

2002-től(egy évvel az európai premier után) a brazíliai FIAT gyárban is elindul az új tipus, a Stilo gyártása.Kizárólag 5 ajtós karosszériával és kizárólag hazai(belső) piacra szánt gyártással, ami alól kivételt képez 3 dél-amerikai ország(Uruguay, Chile és Argentína), melyekről említést teszek a részletesebb leírásoknál(az érdekes exportált kivitelek okán).

A gyártás indulásakor Brazíliában(2002-) kétféle GM-től származó 1.8-as benzinmotor közül választhatott a hazai vevőkör. 1.8 8V(103Le) és 1.8 16V(122Le) teljesítménnyel, ill. a már ismert 2.4 20V(170Le) változatot kapták az Abarth modellek, melyek végig 5 sebességes kézi váltóval voltak elérhetők csak!

A fent már említett 3 országba exportált kivitelek eredeti olasz motorral voltak kaphatóak ezekben az országokban, melyek az 1.8 16v(133Le) és 1.9 JTD(115Le).Érdekesség hogy a dízelmotort csak Chile nem kapta meg, viszont helyette náluk mindhárom karosszériaváltozat elérhető volt (3a-5a-MW). 2004 és 2006 között a Schumacher változat is feltűnt a modellpalettán, ám az 5 ajtós kasztnihoz az európaival ellentétben csak az 1.8 16V(122Le) motor volt kapható.

2006-tól az 1.8 16V(122Le) motorokat leváltotta az újabb fejlesztésű GM 1.8 8V(Flex), mely már a benzin mellet etanollal is használható. Előbbivel 110/112Le, míg utóbbinál 112/114Le-s teljesítmény leadását produkálta.

Ezt a motort kapta meg 2008 év elejétől az új, ráncfelvarrott NOVO STILO, mely a gyártás leállásáig végigkísérte a megfiatalított típust. A módosított küllemű autó külső ismérvei az új első-hátsó lökhárítók(integrált ködlámpákkal), új hűtőrács és lámpatestek, külső tükrök integrált indexekkel és új oldalcsíkokkal. A belső tér apró frissítése mellett a legnagyobb változást a DUALOGIC váltó bevezetése hozta, mely egy 5 sebességes manuális robotizált váltó automata funkcióval kiegészítve.Ez a váltó az európai „Selespeed Abarth” váltó ottani megfelelőjének is nevezhető.

2009-től bevezetésre került egy különleges széria, mely a BlackMotion fantázianevet kapta.Csak fekete színben és különleges felszereltséggel volt elérhető az exkluzivitást kedvelő vásárlók számára.2010-ben állt le végleg a Stilo gyártása, helyét átvette a gyártósoron az új Bravo, mely szintén az ottani igényeket szem előtt tartva készül.

Az egyes kivitelek, felszereltségi szintek pontos listájáról vajmi keveset lehet tudni, az azonban bizonyos, hogy a modern idők követelményeinek eleget téve az európai felszereltségeken és extrákon túl lehetőség volt még szélesebb körű mozgástérre is.A tipust végigkísérte a népszerű SkyWindow üvegtető és megtalálható volt már az extralistán az Mp3/WMA, IPOD és USB port, Bluetooth kihangosító, stb.




Bejelentkezés


Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavam



Legújabb tagok

gabosz3 (2020.10.25)
laci81 (2020.10.20)
Ginoka (2020.10.19)
Sancaa (2020.10.16)
BlackSphynx (2020.10.12)

Online tagok

  senki smiley

  Az oldal felhasználási feltételei
  Gyakran Ismételt Kérdések